Dobre formy reklamy drukowanej

w innych sektorach. Naklejki na szyby, samochody czy inne płaskie powierzchnie muszą spełniać pewne wymagania co do jakości kleju i samego druku. Naklejki zewnętrzne muszą być bardziej wytrzymałe ze względu na warunki atmosfe

Dobre formy reklamy drukowanej etykiety samoprzylepne

Naklejki dla reklamy

Naklejki reklamowe towarzyszą nam prawie tak długo jak sięga komercyjny druk dla firm i przedsiębiorstw. Naklejki możemy spotkać nie tylko w biznesie, ale też w innych sektorach. Naklejki na szyby, samochody czy inne płaskie powierzchnie muszą spełniać pewne wymagania co do jakości kleju i samego druku.

Naklejki zewnętrzne muszą być bardziej wytrzymałe ze względu na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Te wewnątrz nie muszą być na takie rzeczy odporne. Inną formą naklejki są etykiety, które spotykamy na każdym niemal produkcie, a ich metoda produkcji musi spełniać normy EU aby mogły być stosowane w przemyśle spożywczym.


Druk i warunki jakie musi znieść

Reklama jest dźwignią handlu i o prawdziwości tego stwierdzenia nie trzeba nikogo przekonywać. Ale mamy różne formy reklamy, a chyba najbardziej utrwalona w naszej świadomości jest reklama papierowa w postaci plakatu, ulotki, czy bilbordu. Takie materiały reklamowe wymagają odpowiedniego papieru i metody druku, która zależy od przeznaczenia tego wydruku.

Inne warunki musi znieść zewnętrzny plakat, inne ulotka a jeszcze inne naklejka reklamowa. Mając to na uwadze specjaliści w drukarni mogą odpowiednio dobrać te materiały aby uzyskać najlepsze rezultaty.


DTP- znaczenie z czasem

Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja). Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP