Kilka słów o reklamie oraz o mobilnych billboardach

Dodane: 27-07-2016 15:14
Kilka słów o reklamie oraz o mobilnych billboardach Dobra reklama, to działająca reklama. Do wyboru mamy mnóstwo opcji: wizytówki, ulotki reklamowe ,albo wynajem przyczep reklamowych śląskie to jedynie kilka dostępnych opcji na rozpromowanie firmy. W jaki sposób wybrać najlepszy z nich?

Billboard w Wikipedii

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). =

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)


Czy reklama jest potrzeba

Wiele firm nie zdaje sobie sprawy z tego, że reklama jest bardzo potrzebna, aby zacząć zdobywać klientów. Może jest to dość oczywiste, ale jednak dalej wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy z potęgi reklam. Nie ważne czy to reklama typu outdoor czy też reklama w sieci. Najzwyczajniej w świecie jest to potrzebne, aby ludzie dowiedzieli się jakie usługi oferujemy i czy warto skorzystać z naszych usług.

Warto więc poświęcić część przychodów z obecnych klientów na reklamę właśnie i sprawdzić przy jakim wkładzie zarobimy najwięcej, krótko mówią jaka będzie nasza konwersja. Co do kanałów i sposobów reklamy dobrze jest wypróbować wszystkie po kolei, ponieważ ich skuteczność może zależeć od branży w jakiej się obracamy.


Reklamy z nagłośnieniem- dobry czy zły pomysł

Zamówienie mobilnej reklamy z nagłośnieniem może być albo doskonałym pomysłem, który spowoduje zwiększenie zainteresowania naszą firmą, albo zadziała wręcz odwrotnie i zniechęci konsumenta do naszej firmy.

Jeżeli chcemy osiągnąć ten pierwszy skutek to warto przestrzegać kilku reguł. Po pierwsze reklama z nagłośnieniem nie może być zbyt głośna, ani za długa, bo nikt nie zdąży usłyszeć jej w całości. Należy też unikać odtwarzania reklamy dźwiękowej z samego rana oraz w miejscach, gdzie i bez tego jest głośno. Sama reklama powinna być raczej krótka i jasna oraz, co najważniejsze, wyraźna.